Download de SumUp app in de Apple App Store of in Google Play. En vul de inloggegevens in die je onderaan in ‘Mijn profiel‘ kunt vinden.
Nadat je onderstaande video hebt gezien kun je een betaling van €1 zelf pinnen om er zeker van te weten dat SumUp correct werkt.
Wij hebben een centraal tap-punt waar je zelf jouw vloeistoffen kunt bijvullen. Je mag maximaal per bezoek aan deze locatie 10 liter ‘Superspray’ en 5 liter ‘Tex-protect’ meenemen. Hiermee behoor je minimaal twee weken jezelf te voorzien.
Het adres van dit tap-punt is:
Industrieweg 22
1422 AJ Uithoorn
Unitnummer U-140 (door roldeur direct rechts)
Wanneer je voor het hek staat van deze locatie kun je een manager een WhatsApp bericht sturen waarna deze op afstand het hek en roldeur kan openen. Je kunt met deze unieke codecombinatie die aan jou persoonlijk is toegewezen het hangslot openen: 20786435
Onze machines kunnen echt tegen een stootje, dus bij normaal gebruik zullen ze nauwelijks kapot gaan. Zorg er dan ook altijd voor dat je fatsoenlijk met het apparatuur omgaat, en bijvoorbeeld altijd zorgt dat er water in het reservoir zit als je de sproeifunctie hebt aanstaan. Indien jouw machine kapot is kun je dit melden bij een van onze managers. Deze zal dan de instructies geven waar je jouw kapotte machine kunt inleveren, en welke leenmachine je ter beschikking krijgt.
Gemiddeld verdient een Sofa Cleaner met 5 opdrachten per dag €750 tot €1.200 per week, ofwel €3.000 tot €4.000 per maand. Dit kan hoger uitvallen wanneer je natuurlijk meer opdrachten kunt uitvoeren dan het gemiddelde van 4 á 5 opdrachten per dag.
Je ontvangt een vast percentage per uitgevoerde opdracht. Deze vergoedingen zijn afhankelijk van het radius waarin je de opdracht uitvoert.
Er zijn 3 radiussen met de 3 bijbehorende percentages. Per succesvol uitgevoerde opdracht ontvang je:
Binnen een radius van 0-50km
25% van het netto afgerekende tarief
Binnen een radius van 50-100km
35% van het netto afgerekende tarief
Binnen een radius van 100-150km
45% van het netto afgerekende tarief
Indien de klant niet open doet nadat je hebt aangebeld mag je het telefoonnummer van de klant, wat in jouw agenda staat gebruiken om contact met de klant op te nemen. Indien ook na een telefonische poging de klant niet open doet meld dit dan bij een manager.